شگفتی جهان در تراوین
نوشته شده توسط : علی اصغرپور

 

 

 

 

ابتدا داستان کلی :

.

از زمانی که اولین حملات به دهکده های ترسناک ناتارها انجام شده است، روزهای بی شماری سپری شده است. نیروهای بسیاری از هر دو طرف بر پشت دژهای ناتارها کشته شده اند، ناتارهایی که زمانی تنها حاکمان این سرزمین بوده اند. حال که گرد و غبار جنگ فروکش کرده است و سپاهیان تلفات خود را حساب می کنند و مشغول جمع آوری اجساد هستند. ولی هنوز بوی قتل و کشتار در فضا می پیچد و هنوز خشونت و وحشیگری فراموش نشده است. لشکریان عظیم ناتارها و همچنین کسانی که نیرویی دارند، هنوز حملاتی جدید به دژهای سابق امپراطوری ناتار را دارند.

.
جاسوسان به تازگی از راه رسیده اند و اخباری بسیار مهم آورده اند. لشکر عظیمی از ناتارها دیده شده اند که در زمان پایان جهان، در حال حرکت هستند. پایتخت ناتارها داراهای نیروی بسیار زیاد است که نمی توان جلوی آنها را گرفت. نیروهایی که گرد و غبار حرکتشان روز روشن را تاریک می کند. مردمان آزاد می دانند که حال زمان رقابت رسیده است؛ رقابت در مقابل زمان و حملات بی پایان ناتارها که می توان با ساخت شگفتی جهان دوباره برای جهان صلح به ارمغان آورد و تهدید ناتارها را برای همیشه از میان برد.

.
ولی ساخت شگفتی جهان به این عظمت، کار ساده ای نیست. برای ساخت آن سازنده نیاز به نقشه ساخت خواهد داشت. نقشه هایی که در دوران باستان تهیه شده اند. نقشه هایی که هیچ کس از محل و محتویات آنها خبر ندارد.

.
ده ها هزار از جاسوسان کل هستی در پی یافتن این نقشه ها هستند و همه جا جز پایتخت ناتارها را جسته اند ولی هنوز آنها را نیافته اند. اما امروز این جاسوسان با خبرهای خوشی بر گشته اند. آنها محل این نقشه ها را پیدا کرده اند. این نقشه ها در محل هایی پنهان از دید انسانها قرار دارند و ارتش ناتار از آنها محافظت می کند.

.
حال زمان نبرد نهایی فرا رسیده است. حال نوبت انسانهای آزاد است که با ناتارها رو در رو شوند و سرنوشت خود را رقم بزنند. این جنگ در همه جهان طنین انداز خواهد شد. این جنگ، جنگ شماست و شما می توانید نام خود را برای همیشه در تاریخ حک کنید. حال شما می توانید تبدیل به یک افسانه بشوید.




:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 114
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
MD1 در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی بو خوشحال میشم سری به سایت ما هم بزنی
منتظر حضور سبزت هستم
بای تاهای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: